Reclamă Fuck(s)!

De la reclama aia idioată la ferestre nu-ştiu-cum, din care nu ţin minte decât “cine bate seara la fereasta mea, cine bate seara la fereastra mea” de 100 ori, nu am mai întâlnit nici una care să mă scoată la fel din sărite. Până zilele astea când la posturile TV a mai răsărit una: Mirodenia de la “Fucks”.

Îmi creşte tensiunea numai când îi scriu numele! Rahat ingrediente naturale şi “conţine doar…sare”. Trage matracuca aia aer în piept să nu leşine apoi mai reuşeşte să se întrebe:”atât de puţin ?!”. Dacă nu conţine aşa multă sare, de ce nu spune procentul? Şi apoi care e treaba cu testul? “I-a făcut testul!” Îmi dă odată cu plicul ăla, cică fără monoglutamat, o lingură de lemn cu care să-i fac testul? Care test? E cumva ca ăla de sarcină? Bag lingura în oală, se face albastră, e natural? Se face roşie, are conservanţi ?

Să nu mai zic de ţaţele din reclamă: femeile tipice care stau toată ziua în faţa blocului la spart seminţe sau la vecina să afle ultimele bârfe, îşi pun părul pe moaţe în timp ce cu un ochi sunt pe fereastră iar cu celălalt la telenovelă.

E clar: niciodată nu am să cumpăr mirodenia aia! Oricât de “minunată”ar fi ea!

7 thoughts on “Reclamă Fuck(s)!

  1. eu am renuntat la TV de catva timp,unul din lucrurile care ma enervau erau si reclamele fara numar. cei care mananca si gatesc natural sustin ca toate mirodeniile astea combinate contin chimicale dubioase. ar ramane doar sarea,piperul si frunzele. eu inca nu pot fara vegeta 😉

  2. Ştiu, Redsky, nici eu nu pot. Mă apucase vara asta nebuneala să mănânc şi eu mai sănătos şi am început cu chimicalele puse în mâncare. Am renunţat pentru câteva zile la Knorr dar parcă nu avea nici un gust mâncarea, aşa că am revenit la obiceiurile proaste.

  3. Funny. Asa este, reclama este penibila. Cat priveste informatia in sine, un produs care se vera a fi”natural” dar contine foarte multa sare de bucatarie(clorura de sodiu pentru cine nu stie) este, din punctul meu de vedere, egal cu un produs de slaba calitate, sa zicem procesat. Nu stiu ce grovazii contine, stiu sigur ca nimic nus e compara cu alimentele proaspete, chiar daca nu sunt culese din gradina bunicii sunt net superioare fata de tampenile ambalate in pliculete frumos ambalate. Pana la urma, este o strategie de marketing, de a convine multumiea ca produsele sunt naturale. Care multime? Aceea care mananca fara sa stie ce mananca, dupa principiul: Cat mai multa, cu atat mai bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: